تاریخ : چهار شنبه 8 مرداد 1393
نویسنده : AMIR KHAN

 

اس ام اس عشقولانه ناب و احساسی مرداد

اس ام اس عشقولانه ناب و احساسی مرداد ۹۳ اس ام اس های عشقولانه و فوق العاده زیبا و ناب و جدیدترین پیامک های رمانتیک سری مرداد ماه ۹۳ را در این مطلب بخوانید و حسابی لذت ببرید. کسی را دارم که اینقدر برایم کسی هست که نگاهم دنبال کسی نیست… و هزاران بار فریاد میزنم که دیگر کسی به چشمانم نمی آید… و هیچ نگاهی دلم را نمی لرزاند… همانند گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته است… انسان که سهل است…وجودش را به دنیا هم نمیدهم…! . . . هر کجا حرف…حرف آرزوست… من هنوز چشمهایم ...

اس ام اس عشقولانه ناب و احساسی مرداد ۹۳

R 8 اس ام اس عشقولانه ناب و احساسی مرداد 93

اس ام اس های عشقولانه و فوق العاده زیبا و ناب و جدیدترین پیامک های رمانتیک سری مرداد ماه ۹۳ را در این مطلب بخوانید و حسابی لذت ببرید.

 

کسی را دارم که اینقدر برایم کسی هست که نگاهم دنبال کسی نیست…
و هزاران بار فریاد میزنم که دیگر کسی به چشمانم نمی آید…
و هیچ نگاهی دلم را نمی لرزاند…
همانند گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته است…
انسان که سهل است…وجودش را به دنیا هم نمیدهم…!

.

.

.

هر کجا حرف…حرف آرزوست…
من هنوز چشمهایم را نبسته آرزویم به اسم تو گیر میکند…

.

.

.

سکسکه ام گرفته بود
گفتم مرا بتـــــرسان
دستانــــم را رها کـــرد
نفـــــسم بند آمد…

.

.

.

نسل من نسلی ست که…
غرق در معشوقه های خیالی پیر میشود…

.

.

.

کافه چی!
کوچکترین میز تک نفره ی کافه ات را نشانم بده…
بد جوری جای خالی اش عذاب آور شده…

.

.

.

آنقدر نفس میکشم…
تا تمام شود همه ی آن هوایی ک سراغ تو را میگیرد!!

.

.

.

پاره تنم، به تن دیگری رفت
عادتم را که میدانی
چندشم میشود
لباسی که به تن دیگری بوده را بپوشم..!

.

.

.

یک روز او هم معنای بی محلی را میفهمد…
بگذار حال با هم محلیش خوش باشد…

.

.

.

سردرد، دل پیچه، حالت تهوع…
کسی چه میداند؛ شاید باردارم…
از غصه هایی که هرشب با من نزدیکی میکنند…

.

.

.


گاهی انقدر دلم هوایت را میکند ک . . .
شک میکنم به اینکه این دل مال من است یا تو…

.

.

.


نوح!
بیا که میخواهم به خاطره هایم بگریم…
میترسم اب تمام دنیا را ببرد…

.

.

.


ﻏﺮﯾﺒــــﻪ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻫـﯿﭻ . . .
ﺩﻭﺳـــــــﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﮔـﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺧﻂ ﺑﯿﺸﺘﺮ
ﺣﻮﺻــــــﻠﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻧـــــﺪ

.

.

.


دل نده به انسان ها ، دل نده
تو که از خدایشان عاشق تر نیستی
انها خدای خود را به نیمه نانی و تو را به نیمه شبی میفروشند…

.

.

.


قدش به عشق نمیرسید!
غرورم را زیر پاهایش گذاشتم!
باز هم نرسید!

.

.

.

پیشانی ام . . . !!!
چسبیدن به سینه ات را میخواهد . . .
وچشمهایم خیس کردن پیراهنت را . . .
عجب بغض پرتوقعی دارم . . . !!

منبع:بی حس



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: اس ام اس های جالب , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید